رویدادها و تازه‌ها

تبلیغات رایگان در صدا و سیما از طریق روبیکا، در انتظار برگزیدگان جشنواره دیجیتال سلامت

تبلیغات رایگان در صدا و سیما از طریق روبیکا، در انتظار برگزیدگان جشنواره دیجیتال سلامت

سید محمد امین ابطحی، مدیر توسعه محصول روبیکا، از مزایای ویژه روبیکا برای برگزیدگان این جشنواره خبر داد و گفت: به شرکت ها و استارت آپ های برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت از طریق روبیکا، تبلیغات رایگان در صدا و سیما تعلق می گیرد.

سید محمد امین ابطحی، مدیر توسعه محصول روبیکا، به ستاد خبری جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: روبیکا و حامی مالی آن شرکت توسکا، شرایطی دارند که آن شرایط ویژه را در اختیار استارت آپ های خاص می گذارند و شرایط ویژه ای برای برگزیدگان جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت در نظر گرفته اند. این شرایط ویژه شامل تبلیغات رایگان در شبکه های استانی و یا به صورت زیر نویس و تیزر و... است که در پکیج های مختلف برای برگزیدگان در نظر گرفته می شود.

وی افزود: شرکت توسکا پکیجی در اختیار روبیکا قرار داده است و روبیکا نیز آن را به برگزیدگان جشنواره ارائه می دهد. طبق توافق، تبلیغات رایگان استارت آپ برگزیده در تمام شبکه ها انجام خواهد شد و طبق خدماتی که آن شرکت برگزیده ارائه خواهد داد این کمپین بسته خواهد شد. تبلیغات هدفمند در این حوزه قطعا موفق تر خواهد بود.

ابطحی اضافه کرد: یکی از شعارهای روبیکا حمایت از استارت آپ ها و توسعه کسب و کارهای هوشمند است. بدین منظور استارت آپ ها و شرکت های برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت که اعضای آن ها زیر پنج نفر باشند، می توانند از این شرایط که روبیکا برایشان در نظر گرفته استفاده کنند.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با شعار «نبض اجتماعی شدن سلامت» توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. سید محمدهادی ایازی، ریاست و امیرحسین اسدی دبیری این رویداد را عهده‌دار هستند. فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.